Chao Le Chao Le
39
BLOG

Konkurs, konkurs

Chao Le Chao Le Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Witam wszystkich!

Proponuję nastepujący konkurs- proszę przewidzieć zwycięzcę wyborów prezydenckich  w 2010 r.

O ile bedę dalej prowadzić bloga, będę co jakis czas przypominal o tym konkursie.

Konkurs zakonczy sie prawdopodobnie z chwilą nastania ciszy wyborczej.

Pomysł zaczerpnąlem z konkursu Krzesimira, dotyczył on prognozy wynikow wyborów do Parlamentu Europejskiego. (Inny by się chwalił, a ja tylko wspomnę, że zająłem w nim 10. miejsce wsród uczestnikow ktorzy w maju przewidywali wyniki ).

Fakultatywnie, można przewidywac też liczbę tur wyborów, ew. uczestników drugiej tury i procent poparcia w obu turach, ale przede wszystkim interesuje mnie wskazanie zwycięzcy wyborów.

Konkurs jest prostszy niz ten dot. PE, bo nie trzeba wskazywac procentów poparcia 10 komitetów, tylko jedną osobę (imię i nazwisko).

Uwagi mile widziane.

Liczę na Wasz odzew i pozdrawiam.

 

Chao Le
O mnie Chao Le

PRL wytrzymała ze mną tylko kilkanaście lat. Po oddaniu przeze mnie głosu w wyborach w 2007 r. upadła "IV RP". Karta wyborcza to potężna broń..

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości